Обслуговування систем опалення

Проводимо щорічні профілактичні роботи, згідно вимог і технологічних карт виробників обладнання. Обслуговування направлене на:

  • збільшення надійності обладнання
  • зменшення аварійних позаштатних ситуацій
  • збільшення терміну служби обладнання
  • зменшення енергоспоживання і витрати енергоносія.

Ці роботи рекомендується проводити після опалювального сезону. Так як в період з жовтня по березень опалення працює весь час, забезпечуючи тепло і затишок його власникам. А профілактичні роботи вимагають зупинки роботи обладнання, іноді на кілька днів, при необхідності заміни зношених вузлів.

Регулярне обслуговування та профілактичні роботи збільшують термін експлуатації обладнання, продовжують життя всієї системи і перешкоджають виникненню форс-мажорних ситуацій в розпал морозів.

Обслуговування котлів будь-якої складності

Котельне обладнання випускається великою кількістю виробників по всьому світу. Тільки в Україні більше 60 заводів, що виробляють котли.

Більшість газових і електричних котлів – надійні пристрої, поломки яких дуже рідко пов’язані із заводським браком. Основною причиною поломок є неякісний монтаж, некваліфікований перший запуск і налагодження обладнання, відсутність необхідного і своєчасного обслуговування. Але не варто забувати, що більшість котлів створюються під високі стандарти електроживлення і вельми чутливі до перепадів напруги в електромережі.

Гарантійне обслуговування

Ми виконуємо гарантійні зобов’язання виробників котельного обладнання різних виробників (в часності: Ariston, Beretta, Sime, Buderus, Viessmann, Атон та т.д.).

Для постановки на гарантію потрібно виконати перший запуск за допомогою фахівців авторизованого сервісного центру виробника. У гарантійні зобов’язання входять запасні частини і роботи по ремонту, викликані заводським браком обладнання. Клієнт оплачує транспортні витрати, витратні матеріали, профілактичні роботи і вартість ремонту, причиною якого є неправильний монтаж і неналежна експлуатація.

Регламентне регулярне обслуговування

Проводимо щорічні профілактичні роботи, згідно вимог і технологічних карт виробників обладнання. Обслуговування направлено на збільшення надійності обладнання, зменшення аварійних позаштатних ситуацій, збільшення терміну служби обладнання, зменшення енергоспоживання та витрати енергоносія. Так само проводитися оцінка працездатності та технічного стану котла. Ми виявляємо і усуваємо назріваючі поломки, готуючи агрегат до сезону опалення.

Так само в весняно-літній період проводимо реконструкцію і модернізацію системи опалення і котельні.

Аварійний виклик
ремонт за прямою заявкою в разі поломки

Включає діагностику причин поломки, виявлення і усунення несправностей обладнання.

Перед викликом варто переконатися в наявності електроживлення і цілості запобіжників, наявності газу (для газового обладнання), тиску води в системі опалення не менше 1 бар, тяги в димоході (для димоходного котла).

Викликаючи майстра, слід вказати модель і виробника котла, а також яка проблема виникла. У разі індикації помилки в роботі – повідомити про тип індикації та її розшифровку згідно з інструкцією.

Обладнання різне, майстер фізично не може пам’ятати всі коди помилок.

Чим точніше інформація, тим швидше і простіше можна відремонтувати котел

Поширені несправності

  1. Вихід з ладу різних датчиків.
  2. Налипання продуктів горіння на датчиках і теплообміннику.
  3. Спрацьовування запобіжного скидного аварійного клапана.
  4. Вихід з ладу блоку управління котла (плати управління).
  5. Обмерзання димоходу в турбированному котлі.
  6. Відкладення накипу в котлі.

Пам’ятайте, що навіть самі незначні, на перший погляд, відхилення в нормальній роботі котла можуть привести до дорогого ремонту або заміні котла!

Не ігноруйте їх і звертайтеся до фахівців.

Наша команда професіоналів завжди швидко і якісно усуне будь-яку несправність вашого газового обладнання.